Onderzoek over de psychische en sociale gevolgen van OI gestart

Geplaatst op 30-05-2018  -  Categorie: Algemeen

Beste VOI leden,

We willen u/ je graag uitnodigen om  onze vragenlijst over de psychische en sociale gevolgen van Osteogenesis Imperfecta (OI) in te vullen.

De vragenlijst is onderdeel van het project ‘Psychosociale zorg bij mensen met OI’. Met dit onderzoek willen we meer inzicht krijgen in de psychische en sociale aspecten van OI en de zorg rond dit thema verbeteren. Dit project is een samenwerking tussen de beide expertisecentra en de patiëntenvereniging.

We vragen u/ je naar dingen waar u/ je mogelijk tegenaan loopt door OI, zoals:

• Moeite om werk te vinden of de studie te doen die je graag zou willen doen
  • Angst om iets te breken
  • Je anders voelen dan mensen zonder OI
  • Het als ouder van een kind met OI lastig vinden om gezin en zorg te combineren

Jong, oud, milde of zware uiting van OI, ouder van kinderen (alle leeftijden) met OI, iedereen is uitgenodigd om mee te doen!

Ga naar de vragenlijst en zoek de vragenlijst uit die bij jou past.

Vragenlijst