Vacatures Bestuur

Geplaatst op 02-09-2021  -  Categorie: Algemeen

Met het stoppen van Jo van Liempt en het eerder aangekondigde vertrek van Jaap Spierenburg staat de VOI weer open voor nieuwe bestuursleden. Waarbij met name gezocht wordt naar een nieuwe voorzitter en een nieuwe penningmeester.

Vacature voorzitter

De VOI is op zoek naar een nieuwe voorzitter.

Wat vragen wij?

• Iemand houdt van leiding geven aan een gemotiveerde groep mensen en,
  • die bereid en gemotiveerd is een deel van zijn vrije tijd te spenderen aan de VOI.

Als voorzitter coördineer je het bestuur van de VOI in tal van verschillende projecten en activiteiten voor de leden. Dit betekent dat je meerdere keren per maand met elkaar overlegt (meestal digitaal) en de lijnen uitstippelt met de overige bestuursleden.

Waarom zou je dit doen?

• Je levert op een leuke manier een maatschappelijk relevante en zinvolle bijdrage aan ten behoeve van de VOI-gemeenschap.
  • Mogelijkheid tot verdere persoonlijke ontwikkeling.
  • Uitbreiding van je netwerk binnen de OI-gemeenschap zowel nationaal als internationaal
  • Een, zij het beperkte, financiële tegemoetkoming
  • En last but not least, een leuk gemotiveerd team om mee samen te werken.

Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich melden via ruutseb.[antispam].@oivereniging.nl. Dit geldt ook voor verdere inhoudelijke vragen over de functie.

Willemijn Döpp – van Berkum, Vicevoorzitter VOI

Vacature penningmeester

Wat vragen wij?

• Iemand met enige financiële affiniteit en,

De belangrijkste vraag die je dan krijgt is altijd hoeveel tijd kost het? Dat is tegelijk de vraag die het moeilijkste is te beantwoorden. Dat hangt deels van jezelf af maar ook van wat er op een bepaald moment aan activiteiten is. Voordeel is dat er binnen een bestuur van 7 personen ruimte is om taken te verdelen.

Net als bij de vacature tot voorzitter rijst de vraag. Waarom zou je dit doen?

• Je levert op een leuke manier een maatschappelijk relevante en zinvolle bijdrage aan en ten behoeve van de VOI-gemeenschap.
  • Mogelijkheid tot verdere persoonlijke ontwikkeling.
  • Een, zij het beperkte, financiële tegemoetkoming
  • En last but not least, een leuk gemotiveerd team om mee samen te werken.

Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich melden via ruutseb.[antispam].@oivereniging.nl. Dit geldt ook voor inhoudelijke vragen over de functie.