Vacature vrijwilligers

Geplaatst op 26-02-2018  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Robert van den Brink

De vereniging neemt deel aan of participeert in vele projecten. Dit kunnen we als bestuur niet alleen. Graag komen wij in contact met vrijwilligers die willen ondersteunen in onze lopende projecten. Projecten zijn altijd een samenwerking tussen verschillende organisaties. Als ondersteunende kracht zal je vanuit je eigen ervaring met OI en de ervaring van anderen die je meeneemt de samenwerkende partijen kunnen informeren.

Projecten duren 1-2 jaar maximaal. Je wordt verantwoordelijk voor het ondersteunen van één project. Er wordt van je verwacht dat je de bijeenkomsten die binnen dat project georganiseerd worden, zoveel mogelijk bijwoont. We moeten daarin op je kunnen rekenen. Het kan ook zijn dat we je vragen een kort verslagje te schrijven 1-2 keer per jaar voor Breekpunt/Nieuwsbrief. Omdat projecten een looptijd van 1-2 jaar hebben, vragen wij een commitment voor die tijd. Gemaakte reiskosten worden vergoed door de VOI. Afhankelijk van het project is er mogelijk ook een kleine financiele extra voor elke keer dat een bijeenkomst/vergadering plaatsvindt in het kader van het project. Dit is op basis van beschikbaarheid van en gereserveerde financiele middelen bij de VOI.

Er zijn daarnaast ook af en toe losse, eenmalige dingen die voorbij komen. Voorbeelden zijn: een enquete invullen, een stukje van de website invullen, een evenement organiseren. Ook daarvoor kunnen we altijd een helpende hand gebruiken. Neem hiervoor contact op met ruutseb@oivereniging.nl