Succesvolle voorjaars ALV!

Geplaatst op 20-05-2019  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Robert van den Brink

De voorjaars ALV 2019 stond in het teken van lotgenotencontact! Naast een aantal vaste programma onderdelen werden de resultaten van het project #Leven met OI gepresenteerd. Alle aanwezigen hebben de gedrukte versie van deze publicatie mee gekregen. Bea Zoer heeft ons bijgepraat over dit lopende project. Het doel voor 2020 is bewustwording creëren en betere toegang tot de zorg stimuleren. Hiervoor worden informatiemateriaal en filmpjes ontwikkeld. Monico de Roo vertelde hoe het informatiemateriaal tot stand komt en Dagmar Mekking praatte de leden bij over de te maken filmpjes. Taco heeft uitgelegd hoe de workshoptrainingen zijn verlopen en dr. I. van Wijk en Arjan Harsevoort hebben de doelen vanuit de expertisecentra gepresenteerd.

Uniek tijdens deze ALV was de workshop Krav Maga voor de kinderen. Franklyn heeft de kinderen enkele verdedigingstechnieken aangeleerd. In de middag was er de terugkerende workshop ReisgiPs door Mark Becht en Krista te Kronnie, de gipsverbandmeesters van het WKZ. Herhaling van het zelf kunnen gipsen is belangrijk en de leden zijn weer helemaal up to date. Het WKZ heeft twee instructiefilmpjes gemaakt die voor leden op de besloten pagina beschikbaar zijn.

In de vaste programma onderdelen heeft Nelleke van de Brink (penningmeester) verslag gedaan van de financiele resultaten van 2018 en de doelen voor 2019/2020.

Taco van Welzenis heeft de leden bijgepraat over de OIFE en haar activiteiten.

Samenvattend een succesvolle ALV met ca. 40 leden. Op 5 oktober staat de najaars ALV gepland. Van harte welkom!

PS. Voor leden -> zie voor foto's: Fotopagina Evenementen