Stichting Wetenschap voor Patiënten opgeheven

Geplaatst op 13-03-2018  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Bea Zoer

De Stichting Wetenschap voor Patienten is in 2017 opgeheven. Deze stichting is in 2012 opgericht door Anne Miek Vroom en Margriet Crezee van de VOI in samenwerking met de MS vereniging Nederland en MS/cvs vereniging.  Wetenschap voor patienten heeft veel voor de VOI en de OI-gemeenschap betekend op het gebied van wetenschappelijke informatie over OI op een toegankelijke manier beschikbaar maken. Deze filmpjes zijn in beheer van de VOI, en blijven beschikbaar zolang de inhoud actueel blijft. De meewerkende artsen en wetenschappers worden binnenkort ook persoonlijk op de hoogte gesteld van het opheffen van de stichting.