Resultaat enquete WheelsB&B

Geplaatst op 06-03-2018  -  Categorie: Algemeen

In januari 2018 heeft u als lid mee kunnen doen aan een enquête over reviews bij de accommodaties van WheelsB&B. De resultaten hiervan zijn gebruikt voor het onderzoek van Noortje Taal van de VU te Amsterdam.

Het resultaat is als volgt omschreven: uit het onderzoek is uiteindelijk gebleken dat een rolstoelgebruiker als afzender (degene die de boodschap overbrengt) het meeste vertrouwen en de meest positieve attitude opwekt bij de doelgroep (de doelgroep is hier zowel de rolstoelgebruikers zelf als mensen die wel eens met een rolstoelgebruiker op vakantie gaan). De conclusie die wij hebben getrokken is dat reviews enorm belangrijk zijn en met name voor deze specifieke doelgroep. Hierom hebben wij WheelsB&B geadviseerd om het geven van reviews meer aan te sporen en het makkelijk te maken voor de bezoekers van de website/sociale media kanalen om deze te kunnen vinden. Wij hebben hier als voorbeeld gegeven om de steeds meest recente reviews te tonen op de voorpagina van de website en de sociale media kanalen waar zij gebruik van maken.

Kijk eens op https://www.wheelsbnb.com/.

Noortje Taal: ‘als ik het goed heb is WheelsB&B nog bezig met het vergroten van het aantal aangepaste accommodaties welke zij hun klanten kunnen aanbieden, maar zijn er zeker al mogelijkheden voor jullie leden om te boeken via WheelsB&B! Wat ik weet na veel contact te hebben gehad met de organisatie, is dat zij enorm hun best doen om de beste accommodaties te selecteren om de vakanties voor de rolstoelgebruikers zo fijn mogelijk te maken’.