Oproep: Ouders in Evenwicht

Geplaatst op 26-06-2023  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Ouders in Evenwicht

Oproepje namens Ouders in Evenwicht

Ouders, zorgprofessionals en onderzoekers werken vanuit Academische Werkplaats Viveon aan “Ouders in Evenwicht – doorgaan als de kinderen voorgaan”. Zij zijn bezig met een onderzoek om te werken aan meer kennis over en oplossingen voor veerkracht en burn-out bij ouders van kinderen met extra zorg of ondersteuning. In de eerste stap zijn veel ouders van kinderen met diverse achtergronden geïnterviewd over hun ervaringen rondom burn-out, het voorkomen van burn-out en het herstellen van een burn-out. Nu willen zij graag de tweede stap gaan maken: meer onderzoek naar de verbanden tussen beschermende en risicofactoren rondom burn-out bij ouders. Hiermee willen ze handreikingen vormen voor zorgprofessionals en beleidsmakers over hoe ouders beter ondersteund kunnen worden. Voor meer info https://www.viveon.nl/projecten/ouders-in-evenwicht-doorgaan-als-de-kinderen-voorgaan/

Wil je hieraan meewerken, meld je dan aan via bgf.thciwnevenisreduo.[antispam].@vu.nl

2000 AK Haarlem