OnkyDonky dag voor leden VOI

Geplaatst op 26-08-2019  -  Categorie: Algemeen

De VOI mag kinderen in de leeftijd van 3 tot 12 jaar aanmelden voor een Onky Donky dag op zaterdag 7 maart 2020 in Ouwehands Dierenpark in Rhenen. Stichting Onky Donky vindt dat kinderen in een zorgelijke situatie, die beperkt worden in hun kind-zijn, extra aandacht verdienen in de veilige en liefdevolle omgeving van het Onky Donky Huis. Door het bieden van een geheel verzorgde Onky Donky dag wil zij kinderen, voor wie dat niet vanzelfsprekend is, een onvergetelijke dag bieden. Een dag waarin zij onder deskundige begeleiding vrij kunnen spelen en genieten. Meld je aan via ruutseb@oivereniging.nl.

Kinderen of hun ouders moeten lid zijn van de vereniging. Nog geen lid? Meld u dan aan via de website of ruutseb.[antispam].@oivereniging.nl.

Voor meer info kijk eens op: www.onkydonky.nl.