Aanmelden Jubileumweekend VOI 40 jaar

Geplaatst op 03-05-2023  -  Categorie: Algemeen

Leden kunnen zich nog steeds opgeven voor onze jubileumdag op zaterdag 28 oktober op Landgoed De Biestheuvel in Hoogeloon. Het weekend met overnachting zit inmiddels vol (je kan je nog wel aanmelden voor de reserve lijst) maar je kan natuurlijk wel op zaterdag komen. Daarbij kan je kiezen uit zaterdag tot en met de borrel of zaterdag inclusief het jubileum diner.

Hieraan zijn geen kosten verbonden en natuurlijk ben je welkom met partner en/of kinderen. Je kan je opgeven via de mail nedlemnaa.[antispam].@oivereniging.nl.

Heb je nog foto's, herinneringen of andere zaken van de geschiedenis van de VOI, ook dat kan je met ons delen. Mail dan naar siraterces.[antispam].@oivereniging.nl.