Werkgroepen

Veel leden kunnen en willen iets betekenen voor de VOI en daar zijn wij heel blij mee. In het verleden werden veel uitvoerende taken door het bestuur uitgevoerd. Hierdoor werden de bestuurstaken voor mensen met én zonder OI te zwaar.

Momenteel zijn de volgende VOI werkgroepen actief:

Werkgroep Public Relations (PR)

Deze werkgroep vertegenwoordigt de VOI op beurzen en geeft voorlichting aan ziekenhuizen, behandelaars, thuiszorginstanties, scholen en universiteiten. Daarnaast werkt zij aan de zichtbaarheid van (V) OI door het geven van interviews en het plaatsen van stukken in medische vakbladen. Voor contact met deze werkgroep kunt u een bericht sturen aan Fleur Krom via rp.[antispam].@oivereniging.nl

Werkgroep Brochures

Deze werkgroep schrijft brochures over OI en adviseert andere organisaties bij het opstellen van informatieve teksten hierover.  Voor contact met deze werkgroep kunt u een bericht sturen aan Monika de Roo-Peeters via seruhcorb.[antispam].@oivereniging.nl

Werkgroep Breekpunt (OI Magazine)

Deze werkgroep verzorgt de kopij en uitgave van het tweejaarlijkse OI verenigingsblad Breekpunt. Hierin staan columns van leden, interviews met leden en worden lezers bijgepraat over bijeenkomsten en relevante maatschappelijke ontwikkelingen over OI. Voor contact met deze werkgroep kunt u een bericht sturen aan Stefan Buitenhuis via tnupkeerb.[antispam].@oivereniging.nl

Werkgroep Internationaal

Het takenpakket van deze werkgroep loopt uiteen van betrouwbare informatievoorziening over toegankelijkheid in het buitenland tot het organiseren van bijeenkomsten met zusterorganisaties in het buitenland Voor meer informatie over de OIFE kijk op www.oife.org. Voor contact met deze werkgroep kunt u een bericht sturen aan Taco Welzenis via sinezlewvt.[antispam].@oivereniging.nl

Werkgroep Fondsenwerving

Door het organiseren van speciale bijeenkomsten zoals sponsoracties en loterijen en het benaderen van zakenrelaties binnen het verenigingsnetwerk richt deze werkgroep zich op het werven van financiële middelen ten behoeve van de VOI. Voor contact met deze werkgroep kunt u een bericht sturen aan retseemgninnep.[antispam].@oivereniging.nl

Werkgroep Gezinnen