Een succesvolle Lustrum-viering!

Geplaatst op 29-10-2018  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Robert van den Brink

Met een opkomst van 120 leden was de lustrum-viering van de VOI een succes. Zaterdag 6 oktober vierden we als vereniging ons 35 jarig bestaan in het Spoorwegmuseum in Utrecht. Het programma van die dag was afwisselend. Onder leiding van Wim Helgemann werd gestart met een presentatie van de voorlopige enquêteresultaten van het lopende onderzoek naar de sociale en psychische aspecten van OI. Vervolgens heeft professor L. van Loon een eenvoudige uitleg gegeven over spieraanmaak en spierafbraak en wat dit betekent voor OI-ers (zie knop met uitgebreid verslag). Aansluitend heeft Jan Troost ons een impressie gegeven over de afgelopen 35 jaar VOI.

Na de lunch was er de theatershow van Paul van Loon die drukbezocht werd. Ieder gezin heeft na afloop van de show een gesigneerd boek over Dolfje gekregen. Voor de borrel heeft iedereen nog van de gelegenheid gebruik gemaakt om het spoorwegmuseum te bezoeken. Aan het einde van de dag was er een gezellige afsluiting met de leden onder het genot van een hapje en drankje. De aanwezige leden gingen naar huis met een VOI-dopper of VOI-badlaken! Het bestuur van de VOI wil iedereen bedanken voor zijn of haar aanwezigheid.