Jongeren

De VOI is ook actief voor jongeren!

Heb jij Osteogenesis Imperfecta en ben je tussen de 16 en 30 jaar? En zou je andere jongeren willen ontmoeten die ook OI hebben? Dat kan dus gewoon! Naast de bijeenkomsten voor volwassenen worden er namelijk ook activiteiten georganiseerd speciaal voor jongeren. Dit wordt gedaan door de VOI jongeren.

Activiteiten

De VOI jongeren bestaat uit een aantal enthousiaste personen die verschillende activiteiten voor jongeren met OI organiseren. Gemiddeld vier keer per jaar organiseren de VOI jongeren een leuke activiteit ergens in Nederland. Zo zijn er bijvoorbeeld verschillende workshops, high tea’s, barbecues en zelfs meerdaagse weekenden georganiseerd. Een standaard regel hierbij is altijd dat je één persoon naar keuze mag meenemen. Dit kan een broer of zus, vriend of vriendin zijn. Zolang het maar niet je vader of moeder is!

Contact

We hopen dat we je een keer zien! Wil je meer informatie? Mail dan naar Melvin Elderhorst (voorzitter jongeren bestuur): neregnoj.[antispam].@oivereniging.nl

Bekijk de OI jongeren Facebook pagina

Engelandlaan 1284