VOI Adviesraad

De VOI wordt ondersteund door een team van deskundigen: de adviesraad. Deze adviesraad heeft als doel om op een onafhankelijke wijze advies te geven vanuit het patiënten perspectief. Deze raad bestaat uit een hoogleraar kindergeneeskunde, senior adviseur zorgstrategie, hoogleraar fysiotherapie, orthopedisch chirurg, hoogleraar klinische genetica, hoogleraar translationeel cardiovasculair onderzoek en klinisch farmacoloog, medisch socioloog, internist-endocrinoloog. De raad adviseert het bestuur van de VOI over het te voeren beleid en informeert het bestuur over de ontwikkelingen op medisch gebied. De leden van de adviesraad bundelen kennis over OI en stellen die ten dienste van patiënten en hulpverleners. Jaarlijks worden de behandelteams van het WKZ en het ISALA bezocht door de Adviesraad.

De adviesraad bestaat in 2017 uit de volgende leden:

• J.W.H. (Jeroen) Crasborn
  • Dr. R. (Raoul) Engelbert
  • dr. R. (Ronald) de Groot (voorzitter)
  • A.M. (Arno) ten Ham
  • dr. V.V.A. (Nine) Knoers